Welcome, you're not connected. ( Log in - Register )

Les commandes sont pour le moment fermées jusqu'à nouvel ordre, mais je peux assurer le support.

Merci de votre compréhension.

Requests are currently closed, but I can do some support.

Thanks for your understanding.

Important links - Liens importants

Règles - Rules | Présentez-vous - Introduce yourself | Problème d'inscription ? - Registration problem ?

RSS >  ID Forums has now its sitemap, for referencing
Ishimaru Chiaki #1 30/11/2008 - 16h08

Class : ID Admin
Registered on : 12/11/2007
Sex : Female

Offline Mail Www

Up to now, I didn't take time to look at ways to improve the board's indexing by search engine bots and crawlers.

Then, this summer, one member of the CB community has developed a sitemap MOD which aims to improve search engine optimization.  Since the MOD had time to gain maturity by having its first bugs corrected, I decided to install it and then, it will take some time before we will see the forum's inner pages being indexed.

For those who don't know what sitemap is, here's a Wikipedia link : http://en.wikipedia.org/wiki/Sitemap
Ishimaru Chiaki #2 30/11/2008 - 16h13

Class : ID Admin
Registered on : 12/11/2007
Sex : Female

Offline Mail Www

Jusqu'à maintenant, je n'avais pas pris le temps de regarder pour des moyens d'améliorer le référencement du forum par les robots de moteurs de recherche.

Puis cet été, un membre de la communauté CB a dévelopé un MOD Sitemap qui vise à améliorer le référencement.  Puisque le MOD a eu le temps de mûrir un peu, en ayant les premiers bugs corrigés, j'ai décidé de l'installer et maintenant, ça devrait prendre un peu de temps avant de voir les pages internes du forum être référencés.

Pour ceux qui ne savent pas c'est quoi un sitemap, voici un lien Wikipédia : http://fr.wikipedia.org/wiki/Sitemap

>  Fast reply

>  Stats

1 user(s) connected during the last 10 minutes (0 member(s) and 1 guest(s)).